Instrukcja kancelaryjna

Instrukcja kancelaryjna

Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrowie Wlkp.

Spis treści:

Rozdział 1 Przepisy ogólne  3
Rozdział 2 System kancelaryjny oraz jednolity rzeczowy wykaz akt  5
Rozdział 3 Podział czynności kancelaryjnych i obieg dokumentacji  6
Rozdział 4 Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie przesyłek  7
Rozdział 5 Przeglądanie i przydzielanie korespondencji 11
Rozdział 6 Rejestrowanie spraw i znakowanie akt oraz zakładanie i prowadzenie teczek aktowych 12
Rozdział 7 Formy załatwiania spraw 16
Rozdział 8 Sporządzanie odpisów i uwierzytelnionych kopii 17
Rozdział 9 Podpisywanie pism 18
Rozdział 10 Wysyłanie pism 18
Rozdział 11 Przechowywanie dokumentacji w komórkach organizacyjnych 20
Rozdział 12 Przekazywanie dokumentacji do składnicy akt 21
Rozdział 13 Wykorzystanie narzędzi informatycznych w czynnościach kancelaryjnych 24
Rozdział 14 Postępowanie z dokumentacją w przypadku reorganizacji lub likwidacji
Urzędu lub jego komórki organizacyjnej
24
Rozdział 15 Przepisy końcowe 25
Załączniki   25

  (całość dokumentu)

 Wykaz haseł klasyfikacyjnych pierwszego, drugiego i trzeciego rzędu Jednolity rzeczowy wykaz akt 

  (całość załącznika)

Wytworzył:
Ewa Bieniek
Udostępnił:
Borsuk Aleksandra
(2004-10-13 10:47:52)
Ostatnio zmodyfikował:
Daniel Głodek
(2016-08-01 10:17:37)